FeliciaFanny

Alla inlägg under januari 2015

Av Felicia Karlsson - 2 januari 2015 21:43

Hej alla fina!


Idag är det den 2:a Januari 2015, det är helt sjukt! Jag har haft ett jättebra jullov hittills, men på onsdag, 7:de, är det skolan som gäller igen. De flesta nätterna har jag vart uppe mellan 3-4 och sovit väldigt länge, har dock börjat skärpa mig lite och lägger mig lite tidigare nu å stiger även upp tidigare. Kommer bli så jobbigt när lovet är slut och jag har en hel termin kvar av 8:an. Jag firade julen som vanligt på 3 ställen med släkt och familj, jag fick jättemycket fina saker som jag är väldigt nöjd över.  Nyår firade jag med Lova, bara vi två. Vi var hos henne och gick först å handla mat, och sen lagade vi tillsammans tre rätters ;) Det blev jättegott! Vi skjöt raketer, drak redbull å bubbeldrick, vi hade det allmänt trevligt. Sen sov jag över där. Men nu sitter jag här och skulle precis redigera en ny video till VideofyMe, men upptäcker att det bara finns ljud å ingen video, så det blir ingen Nyårs tag.. Men ha det så bra alla människor, puss!


Välkommna till min blogg

Presentation


Glad tjej på 14 år.
Skriver om min vardag, fotar osv

Instagram

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Sociala medier ~

Instagram: feliciakarlssonz

Kik: Feliczia

Ask.fm/Feliczias (Länk)

SnapChat: Felicia0612

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

One Spark Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards