FeliciaFanny

Alla inlägg under mars 2015

USA

Av Felicia Karlsson - 12 mars 2015 20:17

Heej igen!

Nu var det länge sedan, och jag har en del att berätta.

Till exempel att jag har vart i USA 2 veckor, jättekul! Vi for till Sverige den 28:e Januari och flög den 29:e, då flög vi ca. tio timmar till Florida och var där två dagar, sedan flög vi 3 timmar upp till New York, där det var iskallt, där stannade vi 3 dagar, sedan for vi tillbaka till Florida och spenderade resten av semestern där(1 och 1/2 vecka).Det blev mycket shopping, dock inte så mycket kläder. Vi hade det jättevarmt i Florida och maten var obeskrivligt god på alla ställen där vi åt. Vi hade hyrbil, som gjorde det otroligt lätt att ta sig fram och titta sig omkring i landet. Poolen på hotellet var tempererad, första gången vi haft tempererad pool, den var jättevarm och man kunde vara i hur länge som helst. Vi badade mycket i havet också! Vi for med bil till Miami två dagar också och det var jättefint! Vi for upp till Everglades också, jättekul! Den här semestern har vart otroligt rolig och underbar, jag kommer åka tillbaka, det är helt säkert! Har ni några frågor om USA kan ni ställa dem i kommentarerna så svarar jag på allt. Nu tänkte jag bjuda på lite blandade bilder från Januari-Mars.


 

Floridaa:))

 

Framme på hotellet i Ft. Lauderdale.

 

Tempererade poolen på hotellet *.*

 

Stranden i Ft. Lauderdale.

 

SEPHORA i New York.

 

Kvällspromenad i Florida, Ft. Lauderdale.

 

Poooooolen igen <3

  Hemma *.

 

Selfie ;*


HEJDÅ <3



Tidigare månad - Senare månad
Välkommna till min blogg

Presentation


Glad tjej på 14 år.
Skriver om min vardag, fotar osv

Instagram

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Sociala medier ~

Instagram: feliciakarlssonz

Kik: Feliczia

Ask.fm/Feliczias (Länk)

SnapChat: Felicia0612

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

One Spark Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards